Marc Salicrú visita l’alumnat de Visual i Plàstica i Dansa

Sessió amb Marc SalicrúGràcies al projecte Flip Art de l’Ajuntament de Barcelona, els alumnes de les optatives de Visual i Plàstica (VIP) i Dansa de 4t d’ESO van tenir l’oportunitat de gaudir d’una sessió amb l’escenògraf Marc Salicrú.

Durant la trobada, Salicrú ens va compartir el seu recorregut personal i acadèmic fins a arribar a ser un referent en el món de l’escenografia. A més, va explicar el seu procés creatiu i la seva innovadora manera de comunicar a través de recursos com el so, les instal·lacions, la il·luminació i altres elements visuals impactants.

Va ser una experiència enriquidora que ens va permetre descobrir una perspectiva revolucionària i inspiradora sobre l’art escènic.

Sessió amb Marc Salicrú

Sessió amb Marc Salicrú