Mobilitat Erasmus+ a Alemanya

Un grup de 10 alumnes d’Erasmus+ de 3r i 4t d’ESO del nostre institut, ha viatjat a Friedrichshafen (Alemanya), on han estat acollits per famílies locals.

A l’institut GMS Graf Soden, han treballat en grup per crear una web que fomenta la inclusió de l’alumnat de 1r d’ESO. També han visitat la catedral d’Ulm, el museu Pfahlbauten i han gaudit del mercat de Nadal.

Va ser tota una experiència que mai oblidaran!

Alumnat d'Erasmus a Alemanya   Alumnat d'Erasmus a AlemanyaAlumnat d'Erasmus a Alemanya
Logo finançament Erasmus