Erasmus+: Una setmana treballant per la inclusió.

Alumnat d’ESO del nostre centre i alumnat d’Alemanya i de Suècia ha compartit una setmana d’intercanvi, en el marc del programa Erasmus+, centrada en el treball de la inclusió.

Durant aquests dies, han creat vídeos amb dinàmiques i exemples per promoure una convivència més inclusiva. També han participat en un taller de treball en equip mitjançant activitats aquàtiques com el caiac i el “big sup”, i han viscut una experiència col·laborativa amb la colla castellera, els Passerells de Mataró. A més, han descobert la riquesa cultural i històrica del territori amb visites a diversos indrets emblemàtics de Mataró i Barcelona.