La següent activitat de mobilitat del projecte es farà al curs 2022-2023, viatjarem amb 8 alumnes del nostre institut a Friedrichshafen, Alemanya, on estudiarem junts els perills i problemes sorgits de l’anomenada identitat digital.
La mobilitat tindrà una durada de 5 dies, es farà del 16 al 21 d’octubre d’enguany, i està subvencionada en gran part per la Unió Europea (s’inclou el vol, assegurança de viatge, dietes escolars i allotjament en família).
Els alumnes seleccionats per viatjar hauran d’abonar 100€ per cobrir mobilitats internes, activitats culturals i material durant els dies de viatge.
Si esteu interessats, l’alumne* ha d’omplir el següent formulari i entregar la tota documentació necessària a erasmus@inspuig.org abans del 25 de maig:
https://forms.gle/WtLi15tr8xjhdToG7
El 25 de maig tancarem el formulari i la fase d’entrega de documentació quedarà finalitzada.
Les entrevistes personals es faran en horari lectiu al l’institut del 13 al 17 de juny. Cada alumne rebrà la convocatòria al seu correu de centre.
Llavors, es puntuaran les diferents sol·licituds i el 27 de juny es publicarà la llista ordenada al nostre web amb la puntuació corresponent.
*Només es pot accedir amb perfil inspuig.
REQUISITS PER A LA PARTICIPACIÓ I CRITERIS DE SELECCIÓ
ÍTEM | PUNTUACIÓ MÀXIMA | BAREMACIÓ |
Documentació degudament emplenada:
Formulari sol·licitud |
requisit
indispensable |
|
Participació com amfitrió/ona a l’Intercanvi Mataró abril 2022 | 1,5 punts | |
Competència lingüística en anglès | 2,5 punts | AE curs 2020-2021: 2,5 punts
AN curs 2020-2021: 1,5 punts AS curs 2020-2021: 0,75 punts |
Carta o vídeo motivacional de presentació | 2,5 punts | Valoració a càrrec de la Comissió Erasmus.
Valoració molt favorable: 2,5 punts Valoració favorable: 1,5 punts Valoració suficient: 0,75 punts |
Assistència, puntualitat i treball a classe | 2,5 punts | Valoració a càrrec de l’Equip Docent i l’Equip de Tutors.
Valoració molt favorable: 2,5 punts Valoració favorable: 1,5 punts Valoració suficient: 0,75 punts |
Entrevista final | 2,5 punts | Valoració a càrrec de la Comissió Erasmus.
Valoració molt favorable: 2,5 punts Valoració favorable: 1,5 punts Valoració suficient: 0,75 punts |
- En cas d’empat a punts entre els alumnes participants en la mobilitat de Mataró, es valorarà l’entrega de l’avaluació formativa sobre la seva setmana d’intercanvi i en el cas dels alumnes que entren al programa per primer cop se’ls demanarà un treball escrit extra diferent de la carta motivacional.
- L’alumnat seleccionat per viatjar no podrà entrar a concurs a la resta de mobilitats.